Kolačići nam pomažu u isporuci naših usluga. Korištenjem naših usluga pristajete na naše korištenje kolačića.

Moj parking pomoćnik

Mobilna i web aplikacija koja ti omogućava brzo i jednostavno plaćanje parkiranja, bez dodatnih troškova.

Saznaj više
PayDo

Često postavljana pitanja

Što je PayDo?

PayDo je usluga Infoart grupe koja uključuje mobilnu i web aplikaciju za brzu i jednostavnu on-line kupnju parkirnih karata u Republici Hrvatskoj.

Koji su gradovi dostupni putem PayDo usluge?

PayDo je trenutno dostupan u ovim gradovima: Bjelovar, Crikvenica, Čakovec, Dubrovnik, Đakovo, Đurđevac, Hvar, Jastrebarsko, Karlovac, Koprivnica, Korčula, Ludbreg, Murter, Novi Vinodolski, Ogulin, Orebić, Osijek, Poreč, Požega, Pula, Rab, Rovinj, Samobor, Sisak, Slano, Slavonski Brod, Split, Šibenik, Varaždin, Vodice, Vodnjan, Vukovar, Zadar. Uskoro će biti dostupan i u ostalim gradovima u Hrvatskoj o čemu ćemo Vas obavijestiti putem aplikacije.

Kako se registrirati?

Korisnici se na PayDo aplikaciju mogu registrirati unosom svih zatraženih podataka. Registracija se potvrđuje klikom na aktivacijski kod u dobivenom aktivacijskom emailu.

Da li je registracija nužna?

Za korištenje PayDo mobilne aplikacije registracija nije nužna već se možete prijaviti kao gost i preskočiti korak registracije.

Zašto se ne mogu odjaviti kao gost?

Iz PayDo mobilne aplikacije ne možete se odjaviti ukoliko ste prijavljeni kao gost kako ne biste izgubili eventualna novčana sredstva na Vašem računu.

Kako se registrirati ukoliko sam prijavljen kao gost?

Ukoliko ste u PayDo mobilnu aplikaciju prijavljeni kao gost, registrirati se možete odabirom iz izbornik > Moj profil > Registriraj se.

Koji su načini plaćanja na PayDo portalu i kome se obratiti u slučaju poteškoća s plaćanjem?

Plaćanje na PayDo moguće je putem bankovnih kartica ili putem prepaid korisničkog računa. U slučaju poteškoća s plaćanjem, korisnik se treba obratiti svojoj kartičnoj kući koja je bankovnu karticu i izdala ili Infoart grupi u slučaju plaćanja putem sredstava s korisničkog računa.

Na koji način mogu dopuniti svoj PayDo račun?

Dopunu sredstava na svom PayDo računu možete obaviti na paydo.hr, uplatom putem bankovne kartice ili preuzimanjem ponude i naknadnim plaćanjem putem banke, pošte, internet bankarstva.

Trebam li dobiti račun za obavljenu kupnju putem PayDo?

Za svaku obavljenu kupnju putem PayDo, korisnik dobiva račun koji može preuzeti u pregledu kupnji unutar aplikacije, a račun će stići i na email adresu. Ako se račun ne može preuzeti, a nije stigao emailom, korisnici se trebaju obratiti službi za korisnike.

Gdje mogu pronaći Opće uvjete korištenja PayDo?

Opće Uvjete korištenja PayDo možete pronaći na samom portalu pod uvjeti korištenja.

Trebam li "nešto" isticati na vjetrobransko staklo vozila?

Kupnjom parkirne karte putem PayDo ulazite u elektronički informacijski sustav te ovu nematerijaliziranu kartu nije niti moguće istaknuti prilikom korištenja javnih parkirališta.

Kako mogu dobiti autorizaciju i čemu ona služi?

Autorizacijom se vrši provjera unesenih podataka korisnika u svrhu ostvarivanja prava na kupnju povlaštene parkirne karte. Autorizacija vrijedi najviše 12 mjeseci, nakon čega je autorizaciju potrebno ponoviti.

Što ako mi autorizacija nije odobrena?

Ako autorizacija nije odobrena, na vlastitom korisničkom računu izrađenom unutar PayDo Portala korisnik će dobiti detaljnije upute što dalje činiti.

Kako su zaštićeni moji podaci?

PayDo poklanja osobitu pažnju zaštiti vaših podataka i u potpunosti brine o njihovoj sigurnosti. Podatke vezane uz kreditne i debitne kartice PayDo ne sprema ni u kakvom obliku i nakon registracije bankovne kartice kroz CorvusPay sustav, u PayDo sustavu ne postoje nikakvi podaci o karticama.

Kome se mogu obratiti za pomoć u slučaju poteškoća?

Obratite nam se s povjerenjem u slučaju poteškoća u radu – način i vrijeme pružanja podrške potražite pod kontakt.